Nahrada linuxoveho routeru s OpenVPN.

Peter Adamec max13 na atlas.sk
Pátek Červen 22 13:12:51 CEST 2012

On 22. 6. 2012 13:07, Martin Hanek wrote:
> Dobry den,
> mame pocitac s Linuxem, ktery slouzil jako firemni server (router do
> Internetu, openvpn, samba, email, databaze atd.). Casem se z nej
> vsechno prestehovalo na jine PC a ted uz slouzi pouze jako router s
> openvpn.
> Neda se to nahradit nejakou krabickou, ktera by router a openvpn
> umela? Mate s necim zkusenost?

Vela tych krabiciek o ktorych by sa malo hovorit nema RTC takze pokial
pouzivate klasicky shared key tak funguje prakticky skoro kazda skatula
na ktorej bezi openwrt o inych to povedat neviem. Osobne mam skusenost
so starym asus wl-500gp a pod.
pokial ale pouzivat ssl autentifikaciu (viac uzivatelov, jedna instancia
openvpn) tak ja osobne som to nerozbehol kvoli rtc, fakt behom minuty to
viem meskat obcas aj par sekund, podla nalady. da sa robit
synchronizacia z ntc servrom ale to mi pride take nestastne. Inak chodit
to samozrejme vie.

PA