Programator procesoru PIC - ISP

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Červen 20 18:35:08 CEST 2012

Pokud upravim soft, tak bych mohl PicKit3 pouzit.
Zapasim z navodem. Jak je to s konektorem? Je stejny jako u ICD2/ ICD3? Nebo
budu potrebovat redukci.  Mam na vsech deskach vyveden konektor pro ICD,
Da se nastavit programovani stejne jako u ICD2 - v pripade ze chci zachovat
vnitrni EEPROM?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "j s" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Wednesday, June 20, 2012 11:17 AM
Subject: Re: Programator procesoru PIC - ISP

Stale nechapem :-)
Ked som potreboval naprogramovat vela PIC-iek na osadenych doskach,
vzal som PicKit3, z MPLAB-u som mu natiahol hex do internej FLASH-ky,
odpojil od PC, dal na linku s tym, ze pracovnik mal pripojit plosak s
targetom, stlacit button na PicKite, pockat dve sekundy a podla toho,
ci sa rozsvietila cervena alebo zelena LED dat plosny spoj do hotovych
vyrobkov alebo do reworku. Konfiguracne bity boli sucastou hex-u
natiahnuteho z PC do PicKit-u.

Samozrejme, vas modus operandi moze byt iny, ale kedze mu nerozumiem,
neviem Vam velmi poradit.