Programator procesoru PIC - ISP

j s jarin.hw na gmail.com
Středa Červen 20 13:20:09 CEST 2012

Aha takto, o tom som nevedel - tym sa to mierne komplikuje s tym
PicKit-om. A vobec, pokial mate binarku pre kazdu dosku inu, celkovo
sa to komplikuje akymkolvek sposobom.
Drzim palce pri hladani riesenia, pripadne sa ozvite co sa vam
podarilo vypatrat, sam som zvedavy.

Dňa 20. júna 2012 13:12, Michal Gregor <a2x1nptda8 na email.cz> napísal/a: