OT: míchání epoxidu

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Červen 20 10:29:59 CEST 2012

Nijak, na mala michana mnozstvi pouzivam lepidla s misicim pomerem na to
vhodnym - tedy nejlepe 1:1.

V dnesni dobe se da koupit uz docela dost lepidel stejne dobrych nebo
lepsich, ale se snadnejsi pripravou.

Kazde tvrdidlo a pryskyrice pomerne rychle starne - takze je pak stejne
loterie tu pryskyrici spravne natuzit tak aby se to bud nepotilo a nebo
to nebylo dva roky gumove.

Dalsi vec je, ze tech tuzidel je vic a maji ruzne vlastnosti - proto
mozna ten rozdil proti minulosti.

Radek Vicek