GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Červen 20 06:07:19 CEST 2012

No dyk jo, ja jsem tam dal ( na vicko od zavarovacky) kousek ledu a
oproti tomu druhemu se to opravdu  rozjelo. Ale 2ppm to neudela ani
nahodou, dle sw je smycka bloknuta asi prave z duvodu vadne lampy.
To pouzdro je pomerne horke, teplota mohla spadnout tak o max 10 stupnu.
Ted rano je perioda mezi obema normaly 3hod 18 min, evidentne ma na
rozdil kmitoctu obou normalu vliv okolni teplota.
Vecer bylo v pracovne 24 C ted jen 18,5.
JaKub

>>> http://answerpot.com/showthread.php?2167112-SRS+PRS10+problem