GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Úterý Červen 19 21:35:41 CEST 2012

A to rubidium jako nahradni dil neni? Jak to vubec funguje, z toho leze
rovnou nejaka extremne vysoka frakvence kdyz se to nazhavi nebo jak???
Sry za laicky (blby) dotaz ake wiki nevyhodila nic dostatecne lidoveho a
vetsi usili zatim tomu venovat nebudu. Zrovna spis resim jestli pro can
u LPC11C24 bude stacit RC oscilator co by mel mit 1% presnost nebo dat
na desticku krystal, to uz mi prijde jako trosku luxus ;-) Dle DS by do
100kBd stacit mel, nevim, proc ne pro vic...