GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 19 21:29:57 CEST 2012

Myslet si muzete co chcete, ja to tu mam naprosto jasne na stole.
  SW pise, ze lampa v RB nejede, oba normaly jsou locked off a peroda
mezi nimi je vic nez 4 hodiny.
Ten soft vypisuje vic problemu, od toho normalu mam kompletni
dokumentaci   http://www.thinksrs.com/downloads/PDFs/Manuals/PRS10m.pdf
a soft k tomu prehledne vypise stav , teploty, napeti atd...
Naprosto evidentne je to mimo rubidium.
  Na jeden z normalu jsem plozil na vicko  kosku ledu  a nez roztal
uplna perioda se zmenila na 45 minut.
  Ja si doted myslel, ze je to zavesene a proste neni, oba normaly jsou
kapud. Proste nejedou a hotovo.
  Sice je to jeden z lepsich modelu a ma moznost vstupu GPS 1pps coz asi
vyuziji,
ale RB v tom nefunguje a na webu jsem nasel, ze to par lidem taky
nerubiduje.....
http://answerpot.com/showthread.php?2167112-SRS+PRS10+problem
http://www.febo.com/pipermail/time-nuts/2011-February/054588.html

JaKub