GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 19 20:57:26 CEST 2012

Ono nejde ani tak o 43O  MHz ,jako o pasma vyssi. Na 10, nebo 24 GHz je
to velky problem.
Krome velmi ostrych smeru je tam problem s kmitoctem.  Dve nezname
najednou - smer a kmitocet, proste loterie. Je dobre mit alespon jedno
presne.
Jako MF  se pouzivaji VKV  transcievry  a mikrovlnna pasma se konvertuji
do treba 144MHz pasma. A kdyz je odchylka na 10GHz 100kHz, tak se tam
proste nenajdete, nebo je to casove narocne. Jeden musi "piskat" druhy
ladi. Sirka pasma RX byva okolo 2kHz.
I proto se delaji presne mikrovlnne majaky, a spojeni se pak domluvi na
nizsim pasmu stylem " sejdeme se 5 kHz pod Černou horou" ( maják )
A je uplne jedno, jestli ma jeden na MF RX 144,2548MHz a druhy
144,2971MHz proste se jde o 5 KHz dolu pod majak a hotovo.
Takze to neni o zmlsani, kmitoctova nestabilita a absoulutni kmitoctova
chyba byva velky problem na vyssich pasmech a pricinou nezdaru.
JaKub