Re: GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Červen 19 18:56:50 CEST 2012

 19.6.2012, 18:50:17

On i bezny radioamater ma doma nejake ty DCF hodiny, nebo alespon TV
ci radio. Pokud budeme uvazovat, snad realistyckou chybu rucni
synchronizace na vyse uvedene standardy 1s, pak se dostavame na 1E-5
za den, 1E-6 za 12 dnu a 1E-7 za 1/3 roku. To posledni je realne asi
jen tehdy, pokud by bezny radioamater byl zaroven tibetskym mnichem,
ale 1ppm reane urcite je.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz