GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 19 15:51:22 CEST 2012

Dobre, ale je predpoklad, ze oba normaly, ktere jsou vadne a nezavesene
na rubidium jedou podle TCXO uvnitr. A oba jsou ovlivnene  vnejsimi
vlivy stejne, tudiz ta perioda prez 4 hodiny
prepoctena na presnost se NEDA porovnavat s absolutni stabilitou TCXO.
Oba muzou courat , ale tim ze couraji stejne, pte jsou stejne stare a
maji stejne podminky, stejnou okolni teplotu, stejne napajeni atd...
Takze Vase uvaha a prepocet na udanych "  10^-12 " coby stability  je
irelevantni. Takto to nejde srovnavat.
JaKub