RE: GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Červen 19 15:06:14 CEST 2012

Tohle se ale tyka relativisticke korekce (podle obecne i specialni teorie relativity). Co se tyka dopplera, to si skutecne musi dopocitat az prijimac, protoze jen on vi (podle almanachu), zda se k nemu druzice prave priblizuje nebo od neho vzdaluje. Detailne jsem to nezkoumal, ale myslim, ze v ramci korelace prijate pseudonahodne sekvence to bude ciste linearni zalezitost, takze doladit spravne dopplera bude otazka max dvou testu a tretiho vysledneho nastaveni kmitoctu.

Jakub Serych