GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Úterý Červen 19 11:56:02 CEST 2012

ano, sum vo velkejmiere zavisi od obvodu. Krystal ma vo vseobecnosti
velmi vysoky koeficient kvality takze sum by mal byt velmi nizky. Od
toho ako ho oscilator zatazi a ako bude nachylny na rusenie potom bude
zavisiet kvalita vystupneho signalu. Vysledna sirka pasma bude velmi
podobna spektru ktore treba predpokladat.
b.