GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Jan Smrz jan.smrz na email.cz
Úterý Červen 19 11:22:59 CEST 2012

Vyuzil bych debaty o krystalech a zeptal se na jednu vec.
Udavana presnost v ppm je brana jako max. odchylka od definovane frekvence
(staticka), nebo jak moc to muze "plavat"? Jde mi to to, ze generuji tri pulzy
odvozene od hodin 100MHz se vzajemnych rozestupem 10ms. Jak velkou vzajemnou
chybu mohu s 20ppm krystalem ocekavat - tj. rozdil v periode mezi dvema
naslednymi pulzy? Podle vypoctu z 20ppm by to melo byt az 200ns, ale to se mi
zda hrozne moc.

Dekuji,

J.S.