pasivna retranslacia

milger milger na pobox.sk
Úterý Červen 19 08:55:34 CEST 2012

"Tak si to vemte selskym rozumem, ze ta venkovni antena vezme energii
signalu jen ve sve plose a tu musi rozptylit vsude vevnitr, takze se
signal jakoby zredi v pomeru plochy vnejsi anteny / plocha pokryti
vevnitr (to bud nejaky trychtyr podle smerovosti) Tak bych si to aspon
laicky predstavil. "

Tak takto nejako to chapem aj ja, len som to chcel vidiet na nejakych
cislach.
Nieco ako:   utlm_dvojice = (X*zisk1+Y*zisk2)/Z +...+

Milan

On 19. 6. 2012 8:48, Jaroslav Buchta wrote:
> [...]
> signal jakoby zredi v pomeru plochy vnejsi anteny / plocha pokryti
> vevnitr (to bud nejaky trychtyr podle smerovosti) Tak bych si to aspon

>>> systemu (napr. na kopcich), ktere z jednoho smeru prijimaji uzce