pasivna retranslacia

milger milger na pobox.sk
Úterý Červen 19 08:49:14 CEST 2012

"Jaky je problem do toho kabelu co vede dovnitr kontejneru pustit primo
wifi signal  z AP ?"
Samozrejme ze ziadny ale ja nechcem radu, ide mi skor o vysvetlenie.

"Jednoduche pocty. Dejme tomu, ze na "prijimaci antene"  ( te vne
kontejneru ) je pomerne hodne silna uroven - 30dB   ( na svorkach anteny
) Tuhle uroven   - v prepoctu je to 0,001mW vyzarujere tou vnitrni antenou.
  I kdyby ta vnitrni mela zisk 10 dB je to ERP stale 0,01mW a to je
zalostne malo. A to uvazujeme pomerne dobre pomery na strane vnejsi anteny."
Toto som nepochopil, sice sa za to hambim ale mohol by ste to vysvetlit
presnejsie?

Milan