pasivna retranslacia

jan kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Červen 19 08:22:52 CEST 2012

Jednoduche pocty. Dejme tomu, ze na "prijimaci antene"  ( te vne kontejneru
) je pomerne hodne silna uroven - 30dB   ( na svorkach anteny ) Tuhle
uroven   - v prepoctu je to 0,001mW vyzarujere tou vnitrni antenou.
 I kdyby ta vnitrni mela zisk 10 dB je to ERP stale 0,01mW a to je
zalostne malo. A to uvazujeme pomerne dobre pomery na strane vnejsi anteny.

 Bezne maji wifi zarizeni 100mW  a to je 10 000x víc

Obracene plati totez. Proto to funguje jen bezprostredne u anteny.

Jaky je problem do toho kabelu co vede dovnitr kontejneru pustit primo wifi
signal  z AP ?
JaKub