GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 18 16:52:51 CEST 2012

Dne 18.6.2012 16:16, Cihak na dkv.cst.cd.cz napsal(a):
> [...]
>
> Mimochodem ten můj Rubídiový normál byl SW přenastaven tak, aby hlásil zavěšený stav...
To u toho mého bylo naprosto stejné , u obou kusů. "Zavěsil" se  do 2
sec od zapnutí. Tak jsem hledal v dokumentaci a našel popis PC
terminálu  k tomu. Jeden modul komunikoval a program , co se k tomu dal
stáhnout
ukazuje nějaké errory okolo lampy.  Ale mě bylo od počátku divné, že oba
normály jsou koudek vedle od GPS profi normálu. Jenomže byly oba úplně
stejně, tak jsem si doteď myslel, že ten GPS je nějak mimo. A ono je to
obráceně.
Já nakonec  stejně koupil v ceně 25E v aukci s přihazováním.   dvojitě
kompenzovaný TCXO s 5x10-9 přesností  kvůli mnohem menší  spotřebě. (
tento:
http://www.ebay.de/itm/10MHz-OCXO-MORION-Crystal-Oscillator-Double-Oven-ULTRA-High-PRECISION-MV89-/250957709081?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item3a6e3ebf19
   ale od jiného uživatele  - fluke.i      data zde :
http://www.sainsonic.com/zen/albums/ebay/nichegeek/20-022-102/FAEBFd01.pdf
) a je fakt, že při porovnání s GPS normálem to sedí naprosto přesně. I
když deklarované přesnosti jsou nějak moc dobré - při 0-55 stupních
celsia uvádějí 3x10-10.