OT: Nízkovýkonný FM vysílač pro OIRT band ??

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 18 16:21:12 CEST 2012

Jeste je tu sance poridit nejaky soucasny levny model, ktery sice nejde
"roztahnout" ale vymenit mu krystal tak, aby pocatek ladeni spadnul do
zacatku ORIT pasma.
Take preladit VCO smerem dolu doplnenim kapacity.....
Samozrejme pak nebude sedet kmitocet na displeji ani krok ladeni , ale
da se spocitatt prepocitavaci tabulka.
Takhle to pro ucely demonstrace funkcnosti oldreceivru bude postacovat.
Jakub

>>> http://pira.cz/belkin.htm