OT: Nízkovýkonný FM vysílač pro OIRT band ??

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Červen 18 15:43:06 CEST 2012

Ano, Umi to Belkin , nekde na vebu o piratskem FM radiu je , jak donutit
syntezu ladit v sirsim rozsahu.
Jenomze ten rozsah nepreladi VCO v to FM transmitteru, tedy je potreba
zvednout jednu kapacitu v LC obvodu.
Jestli chcete podrobnosti, zkusim pohledat v mych dokumentech, upravu
jsem delal pred dvema lety
  pro jednoho cloveka, co s tim chtel testovat nejake ty verejne
rozhlasove systemy.
JaKub