Re: OT: Nízkovýkonný FM vysílač pro OIRT band ??

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Pondělí Červen 18 12:50:16 CEST 2012

Pokud chcete jít mermomocí cestou vysilače, vzal bych první hotovou kostrukci (tišťák) přidal bych pár závitů na cívečce nebo zvednout kapacitu v oscilátoru. Stejně to budete muset do pásma "usadit". Nevím jestli jsem to pochopil správně, ale krmit to chcete třeba z CD či mp3? Myslím tím nf.
P.S.
Jinak já osobně bych šel spíš cestou přeladění, ale to asi nechcete slyšet. Taky záleží jakej "strojovej park" máte k dispozici.
Pavel Glajc