Jak na zdroj

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Červen 18 12:16:30 CEST 2012

Pásky jsou i na gatích, i na teniskách, pašík běhá po dvoře (škoda že ne po
našem, dal bych si klobásku, nezbude než vzít za vděk globsonovou).

pokud nevíte jestli a jak rezistor bude topit, vemte si čtvrtwa´tťák, pusťe
do něj čtvrt wattu a za minutu-dvě až se to ustálí, si na něj sáhněte
prstem. Podle toho odhadnete, jak moc a co bude topit. Evidentně vám chybí
praxe.

Malé tikitální wattmetry neměří spolehlivě neharmonické průběhy, natož malé
odběry.

Jediné co můžu poradit pro přesný výledek, vemte měřák a proměřte si ty
odběry na DC straně a pak je jednoduše posčítejte. Doporučuji použít ručkový
měřák, digitál u zapnuté fifiny může ukazovat kraviny.

  ----- Původní zpráva -----
  Od: APA
  Komu: HW-news
  Odesláno: 18. června 2012 11:50
  Předmět: Jak na zdroj

  Pásek na katodě?  Hm tady asi někdo musí být za každou cenu vtipný, ptám
se snad na něco, co mohu najít na internetu?

  Když nevím tak se zeptám a říci někomu ať to udělá, no jo ale

  a) komu
  b) jak budu vědět, že je to efektivní, když tomu neporozumím a jde mi o
to, aby to bylo eko tedy netopilo
  c) spojit 3-9 součástek dokupy umí každý, i já, ale zdá se že je to asi
nějaké velké know how aby mi někdo napsal hodnotu odporu či názor, zda
nebude rezistor topit :-/

  wattmetrem jsem zjistil, že to celé teď má dle lidl wattmetru 12W (4GSM,
routery, kamery) a když zapnu zvonek/bzučák tak to jde na 20W ale to je jen
mžikové...

  Pokud počítám dobře tak tedy ve špičce by to bralo 1,66A/12V se zvonkem?

  Dne 18. června 2012 11:28 Martin Hanek <martin.hanek na centrum.cz>