Martanske vlakno Re: Nove elektromery cez

APA navrhpcb na gmail.com
Pondělí Červen 18 11:22:04 CEST 2012

Diodu jsem myslel aby se snížilo napětí resp. proud z baterie nelezl zpět
na zdroj (když vypadne AC)...

OT: Pašík máte možná doma ve stodole, ale když nechcete poradit, tak běžte
spíš za psem... Ono se to asi určitě dá koupit někde hotové to co
potřebuji, že?

Jen samotná UPSka APC bere jalového proudu >10W a to je 2x víc než to co
potřebuji napájet...