OT: duch vs. hmota (bylo: Re: Laser je skodlivy - Re: OTHadankanavikend)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Červen 18 09:36:05 CEST 2012

Nechcem sa ta dotknut, ale si uz tiez totalne vymlety a nemozes
tolerovat 4-5 ludi, ktori maju ine zmyslanie a zivotny styl ako ty? Ja
osobne som si toto vlakno rad precital a myslim si, ze obcas sa tu
moze objavit aj ina tema a fakty ako bezducha technika, ktorej tu
naozaj nikto nerozumie, vratane nasho doktora... Myslim, ze ked sa tu
okrem ineho bezducho diskutuje o 14Kc za satelit, co nie je ani jedno
male pivo a rozdiel medzi nakupmi v jednotlivych retazcoch sa splha
radovo do 10-15EUR na jeden nakup, tak zmienka o tom, ze kdesi
podrezali alebo ukamenovali nejakeho nepohodlneho sa tu obcas objavit
moze...

A.