Re: GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Červen 17 20:48:11 CEST 2012

 17.6.2012, 20:35:03

Nasobicky zrovna ne, ale ostatni logicke obvody jsou v cestine popsany
treba v knize "Černoch; Syrovátko, Zapojeni s integrovanymi obvody)
Problem je v tom, ze kniha je z obdobi cislicoveho staroveku, puvodni
vytisk 1975, druhy ktery vlastnim 1984 a postupy odpovidaji dobe. Kdyz
clovek cte, jak se tehdy veci resily, ani se nedivi, ze elektronika
byla tehdy tak ukrutne draha, a kdyby se podle stejnych zasad melo
delat dneska, byla by draha i dnes.
Dalsi ze stejneho obdobi "Od logických obvodů k mikroprocesorům",
preklad z francouzstiny a vzhledem k tomu ze francouzi v te dobe byli
v elektronice ponekud pred CSSR, je kniha modernejsi ale zase
nerozebira vse na tak elementarni urovni.
No a prirozene take, obzvlaste dobova AR, tam se to ruznymy "skolamy
cislicove techniky" jen hemzi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz