Re: GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Jiří Kučera fonolit na seznam.cz
Neděle Červen 17 19:48:06 CEST 2012

Jen tak mimochodem, na obr. s casovymi prubehy je krasne videt, proc by se digitalni nasobicky spise nemeli pouzivat v necem na cem bude napsano casovy nebo frekvencni normal. Digitalni nasobicky produkuji prakticky vzdy nejakou "chybu symetrie".

Jirka