vrátník, dveřník, zvonek, mikrokom ?

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Neděle Červen 17 19:23:10 CEST 2012

Zdravím,

> sháním něco takového:
>
> http://www.telsyco.cz/dverni-vratnik-telsyco-pbx-dp  *Výroba ukončena !!!*
>
> 1 tlačítko = 1 zvonek a ideálně výstup jako analog. telefon (k připojení na
> obyčejnou PBX co mám v DSL v ceně 500,- )
> napájení buď 12V nebo z tel. zásuvky
>
> o co jde - aby to po zazvonění vytočilo (tone/pulse) zadané číslo, tedy
> něco jako **9, tedy pobočku "všechny pobočky"

A ta vaše "ústředna" v ceně 500,- nemá funkci "hotline" (v české terminologii
"okamžité spojení" nebo "horká linka")? Každá alespoň trošku slušná krabice,
která by se dala nazývat PBX, by toto měla umět - aby ihned po uzavření smyčky
spojila na dané číslo (nebo ve vašem případě funkci). U některých se to
programuje z telefonu, u jiných třeba z počítače, ale umí to snad každá...
To by pak funkci toho vrátníku výrazně zjednodušilo.

> nebo nějaký návod jak toto zbastlit... nejsložitější na tom bude asi
> naprogramovat a vytočit to číslo plus odolné mechanické venkovní
> provedení...

No vytočení čísla zrovna nemusí být tak těžké. Možná bych to udělal laciným
trikem - patřičnou DTMF sekvenci nahrát do takového toho jednočipového
chroptítka (jak je v různých plyšových papoušcích a podobných) a při uzavření
smyčky prostě přehrát...

> neviděli jste něco takového na DX, ebay či tak něco pro stavebnivci,
> nápady? Z čeho to bykuchat a jak zajistit to vytočení čísla?

Mechanické náměty neumím a na ty telefonní jsem něco navrhnout zkusil, tak
třeba...

Zdraví Pavel