Re: Fabia - zpoždění plynu

APA navrhpcb na gmail.com
Neděle Červen 17 18:33:12 CEST 2012

Stejne tak se muzete zeptat, proc na to neprijdou platici spotrebitele, oni
si neudelaji zkusebni jizdu pred koupi noveho a nebo bazaroveho vyrobku?
Nekdo ma auto od 2007 a zacne mu to vadit dnes, tak je namiste se ptat -
JAK TO??

Na puvodni otazku, zda se musi - tak ano, musi se zaplatit chiptuning a
musi se prehrat pamet, co presne se upravuje je vetsinou otazkou
konkretnich ladicu (to vetsinou neni ten lojza co to umi nakopirovat do
auta)..