Re: Fabia - zpoždění plynu

Hugo KOTTAS hugokottas na web.de
Neděle Červen 17 15:27:47 CEST 2012


Neverim ze by tam implementovali nieco co nie je potrebne.

verte, verte. Zivim se v automotive (ne pro VW, ale jine germanske)
a je to uz zrudnost co se tam deje.
Koncerny soutezi ktere topeni sedacky je teplejsi (uz dosahli i 80°C), 
elektricky zamek
klapky paliva pohani normalni modelarsky motorek a mereni jeho proudu
k odhaleni zablokovaneho motoru musel byt do 1% chyby, nastaveni vykonu 
topeni
s PWM do 5% chyby vykonu vcetne funkce pri napajeni do 6V,
cidlo odpojovani airbagu v sedacce s funkci do 6V napeti baterie, brzdove 
svetlo musi fungovat
do 105°C okolni teploty, atd, atd.

A EMC je dalsi specialita. Nemluvim o ABS, rizeni motoru, ale i ten uzaver 
klapky nalejvani
paliva musel byt odolny od 400V/m pro plnou funkci v pasmu 1MHz az 3GHz!

Pri vyzarovani je prekroceni limitu o 2dB hlavne v pasmu digitalni televize 
hodnoceni - predelat.
A to se mluvi o urovnich -10dBuV.

Jinak to cidlo odpojeni airbagu je tam proto, ze pri havarii ten airbag,
pri neobsazene sedacce, nevybouchne a pojistovna to nemusi platit!!!

A my tyhle pi..viny od radoby inzenyru platime v cene auta.

Prosim zadnou valku, to je fakt a asi se to neda zmenit. Automobilka to tak 
chce.
Teda ty studovany hlavy.

HK



----- Original Message ----- 
From: "balu na home" <daniel.valuch na orange.fr>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, June 17, 2012 11:10 AM
Subject: Re: Fabia - zpoždění plynu


len ci tam tu ficuru nahodou netreba aby sa to cele nerozpadlo :-)
motor je uz tak zoptimalizovany a zlacneny tak aby fungoval nesmie sa
stresovat nahlymi zmenami vo vykone. Optimalne by mal bezat iba v
pondelok vecer pri splne mesiaca na volnobeznych otackach :-)
Neverim ze by tam implementovali nieco co nie je potrebne.
b.


On Jun/17/2012 10:16, Pavel Rotter wrote:
> ....servisy to neuznávají, je třeba přímo do MB a trochu na to tlačit ale 
> u
> auta r. v. 2007 to půjde již obtížně, Fabia je jednoznačně nejhorší auto 
> co
> jsem v minulosti kdy byť velmi krátce vlastnil a právě toto mě max. 
> prudilo,
> protože řadit s meziplynem bylo utrpení...
>
> S pozdravem Pavel Rotter
>
>
> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
> Behalf Of Hfmcons
> Sent: Sunday, June 17, 2012 10:07 AM
> To: hw-list na list.hw.cz
> Subject: Re: Fabia - zpoždění plynu
>
> Tohle je, dle mého názoru natolik závažná vada, se kterou by bylo 
> vhodné(po
> ověření zda nejde o závadu či vlastnost....) se obrátit přímo na koncern 
> VW.
> S pozdravem,
> Miloš Dašek
>
> On 17.6.2012 7:49, Milos Sula wrote:
>> No me nejde o to zvednout kroutici moment a vykon motoru, me jde jen o
>> to odstranit to zpozdeni elektroniky po slapnuti na plyn, nebo naopak
>> pusteni plynu. Je to nezvyk, kdy slapnete na plyn , pockate jak moc
>> jste ho seslaply, po sekunde zjistite ze moc tak povolite a pak teprve
>> muzete jet. To same pri razeni dvojky. Pustit plyn sekundu pockat a
>> pak teprve seslapnout spojku, jinak vyletej otacky motoru a pri
>> pousteni spojky auto skubne.
>>
>> Milos
>>
>> Dne 17.6.2012 0:16, hutta.j na seznam.cz napsal(a):
>>> Nejspise v tom bude ridici jednotka Magneti Marelli 4 HV, v ni je
>>> procesor ST10F296 a uprava spociva v prepsani konstant v eeprom, dela
>>> se to pres kabel 5- VAG OBD-F Kamaraduv otec se tim zabyva a dle jeho
>>> slov je to u tohoto motoru spise vrazda nez chiptuning, Uprava je
>>> podle nej pouzitelna u "velkych" motoru, ktere maji konstrukcni
>>> rezervy a ne u moturku,ktere pretaktoval jiz konstrukter po dohledem
>>> optimalizatora vyrobnich nakladu a marketingoveho specialisty.
>>>
>>> Vice o tom nevim, jen jsem to s nim nedavno probiral a zrovna tenhle
>>> motor uvadel jako priklad kdy spise ne.
>>>
>>> Hutta
>>>
>>>
>>>> ------------ Původní zpráva ------------
>>>> Od: Milos Sula<sula na rps.cz>
>>>> Předmět: Fabia - zpoždění plynu
>>>> Datum: 16.6.2012 20:02:01
>>>> ----------------------------------------
>>>> Zdravím,
>>>> mám Fabii 1.4 16V 2007 a chtěl bych se zeptat, zda někomu pomohl
>>>> chiptuning odstranit zpoždění plynu a jak se vůbec chiptuning
>>>> provádí ( přes OBD II nebo se musí rozebrat ŘJ a přeprogramuje se
>>>> procesor/EEPROM ). Přehrává se opravdu celý firmware ŘJ nebo se jen
>>>> někde něco změní ?
>>>>
>>>>
>>>> Miloš
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 7226 (20120616) 
__________

Tuto zpravu proveril ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.cz





Další informace o konferenci Hw-list