GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Neděle Červen 17 09:47:06 CEST 2012

Ale jo, toto ještě chápu i já :-). Ale už mi nějak nejde do hlavy že
dlouhodobým průměrováním dosáhnou přesnosti o 3 řády vyšší. Vše je to
popsané na webu autora. Já to včera nechal zapnuté celý den a dostal
jsem se na přesnost 1,2E-9. Což není oslnivý výsledek. Ale mě taková
přesnost docela stačí. Autor ale předpokládá přesnost o řád vyšší.
Zkoušel jsem upravovat nastavení normálu na delší průměrování, ale nemám
pocit, že by to vedlo k nějakému zásadnímu zlepšení.

     Martin.