Re: GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Neděle Červen 17 00:15:58 CEST 2012

Aha , ani jsme si nevsiml, ze jde o pouzite veci.

Priznam se, necelt jsem cely vas popis a ani jsem nijak peclive neprolezal web puvodniho autora, ale pokud se nepletu
cele to funguje nejak takto:
Nabezna hrana 1pps spusti citac , ktery inkrementuji pulsy  z VCXO 10MHz, nabezna hrana sestnacteho 1pps pulsu pak citac vypne a hodnota citace se porovna s 160E6 a podle odchylky se hne ridicim napetim, tedy VCXO se zrychli nebo zpomali.
Nenarazil jste nekde na webu na teoreticky rozbor dane problematiky, jake presnosti jde dosahnout, , jake chyby tim naopak nejde eliminovat ?

Hutta