Fabia - zpoždění plynu

JP dodo.hw na jnc.cz
Sobota Červen 16 22:16:50 CEST 2012

On 16.6.2012 20:00, Milos Sula wrote:
> Zdravím,
> mám Fabii 1.4 16V 2007 a chtěl bych se zeptat, zda někomu pomohl
> chiptuning odstranit zpoždění plynu a jak se vůbec chiptuning provádí
> ( přes OBD II nebo se musí rozebrat ŘJ a přeprogramuje se
> procesor/EEPROM ). Přehrává se opravdu celý firmware ŘJ nebo se jen
> někde něco změní ?

OBDII je jen pro obecnou diagnostiku. Na detailni diagnostiku a
specialitky jako programovani ridici jednotky ma koncern svoje
protokoly. (VAG)
U chiptuningu jde o preprogramovani vstrikovacich a zapalovacich map.
U atmosferickych motoru je (bez dalsich hlubsich uprav) chiptuning
prakticky vyhazovani penez, ale muzete se podivat firmu Cimbu.
Jinak jestli se nepletu, tak je u tohoto motoru plynovy pedal jen
potenciometr a "ostrost" bude jeste ekologicky umirnena.
Proste zavodnik z toho asi nebude.

JP