GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Červen 16 21:42:41 CEST 2012

No, jeden takový rubídiový normál se mi tu válí na stole. Vadná
rubídiová lampa. Taky byl za podobnou cenu. Rubídiová lampa má omezenou
životnost a tyto laciné normály už mají své za sebou. S největší
pravděpodobností budou na hranici životnosti a jsou po preventivní
výměně. Pokud je prodejce lump je rubídiová lampa už vadná. Je možné že
spousta lidí užívá "rubídiový normál" a vůbec neví že to je jen volně
běžící OCXO. I tak je velmi přesný.

     Martin.