GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Červen 16 14:30:55 CEST 2012

Myslim ze nie je dovod preco by sa nemala dat. Ak to nemusi byt uplne
presne 50% tak sa da postavit pomerne jednoducho. V pripade ze treba
velmi presne 50% tak sa vzdy da jednoducho vynasobit 4-mi a potom
delicka dvomi.
Sucasna logika je dost rychla takze sa tie techniky daju pouzit aj pre
signaly o frekvencii desiatok MHz, s ECL logikou o rad-dva vyssie.
b.