Re: LCR meter - konstrukce

hutta.j na seznam.cz hutta.j na seznam.cz
Sobota Červen 16 11:23:43 CEST 2012

Kdyz budou pouzity dve DDS, tak bude potreba mezi nimi rozvest hodiny a synchonizacni pulsy, pokud to bude ve dvou stinenych krabickach prijde mi neprakticke pouzit dva dalsi SMA konektory, nedelaji se nejake bezne dostupne zasuvne koaxialove konektory?

K funkci neni mi jasne jak se na zaklade informace, mustek je nevyvazen zjisit zda je nutne hybat s fazi nebo s amplitudou, respektive nevim jaka je kolem toho teorie?

Dekuji

Hutta