GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Červen 16 11:19:47 CEST 2012

Dík, ale to není nutné. Tady mám taky všechno potřebné. Spíš přemýšlím o
tom co se stane když jako hodiny pro Atmel v čítači použiji signál který
nemá střídu 1:1 což po vydělení /5 mít nebude. Předpokládám, že se
procesor chytá na vzestupnou nebo sestupnou hranu takže by to vadit
nemuselo. Ale krk bych za to nedal. S tím by mi tady jistě  někdo mohl
poradit.

     Martin