GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Červen 16 11:11:41 CEST 2012

zalezi od konkretnej aplikacie. Kedze ide o harmonicke zakladneho
signalu presnost frekvencie by mala byt zachovana a fazovy sum bude len
o malo horsi. V kazdom pripade vyrazne lepsi ako keby sa pouzila PLL.
Ked si vezmete hradlo, uz len priemerne rychle tak dostanete pomerne
dost aj 100-tej harmonickej. Treba samozrejme pozret aky bude podiel
parnych/neparnych harmonickych a podla toho prisposobit navrh.
Ak nebude priamo k dispozicii 6-ta harmonicka o dostatocnej amplitude da
sa vynasobit R-S obvodom 2-mi a potom zobrat 3. harmonicka.
Treba byt len kreativny :-)
b.