GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Sobota Červen 16 00:11:21 CEST 2012

Zdravim,
  to se stava. Muj kolega umi anglicky s celkem slusnym prizvukem, tak to
nebudu parodovat, ale onehdy z nej na jakemsi skoleni vylezla veta ve smyslu
"We're getting a lot of soubors" :-) a i to ceske slovo byly vysloveno
s patricnym anglickym prizvukem. Sam se tomu pak smal, protoze samozrejme
anglicke slovo pro soubor zna - myslim, ze to asi dnes zna uplne kazdy
pocitacove gramotny - a protoze intenzivne spise myslel na vyssi vetne
funkce - obsah, slovosled atd., stalo se, ze do vystupniho bufferu proklouzlo
toto slovo neprelozene, ale opatrene patricnou priponou a vyslovnosti. Takze
kolegovi s zelvami se stalo presne to same, a mne urcite taky, ale na sebe si
to nepamatuji :-).
  Zdravi Pavel