GPS normál, bylo GPS moduly Aar Logic

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Pátek Červen 15 23:17:12 CEST 2012

Teď mám ještě problém v tom, že můj čítač (od pana Zajíce) má hodiny
12MHz. Takže další konstrukce budou 12MHz hodiny pro čítač zavěšené na
tento normál. Na e-bay jsem koupil TCXO 24MHz které budu zavěšovat na
tento normál a po vydělení 2 bude řídit čitač. A čitač budu přepínat buď
na volně běžící TCXO nebo na normál. Než se ten normál dostane na vyšší
přesnost trvá to dost dlouho. Takto to bude operativnější - normál budu
zapínat jen když budu potřebovat vysokou přesnost. Chce to zapnout ho
několik hodin před tím než ho budu potřebovat. Až to bude hotové tak to
asi taky dám na stránky. Těch čítačů mezi lidmi asi taky pár bude.

     Martin.