OT: auto a jine servisy (bylo:Re: VAG sw)

Na navrhpcb na gmail.com
Pátek Červen 15 20:42:17 CEST 2012

Rikam obvykle, příklad: uzenina stoji 69,- za kilo v akci? Kdyz syrove maso stoji skoro 140,- ??

Takze co myslite, bude  ta uzenina za 69 v akci jedla? Na 90% moc ne... Nebo ji vyrabi kouzelník?

Snad se shodneme aspon na západe e co e drazsi je obvykle kvalitnejsi?