Modul ctecky Mifare

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 15 15:22:33 CEST 2012

Dekuji. Takze s tou ID-20MF je to tak spatne, jak jsem si myslel.
Dival jsem se, ze v te rade SL03x se dela i mensi provedeni SL031, to by bylo
velikostne uplne super.
To prosim kupujete primo u Cinana nebo to u nas nekdo prodava?

A prosim pokud i teto ctecce musite postal dotaz, tak to znamena, ze ona po
dotazu ceka na vstup nejake karty do RF pole nejakou dobu (a tedy staci napr.
poslat dotaz kazdych 10 sekund), nebo ctecka vrati ID jen v pripade, ze karta
je jiz v poli (a tedy pokud chci zjistit, ze nekdo prilozil kartu, tak musim neustale
dookola posilat dotazy)? To mi prijde jako dost velky handicap, ze ta ctecka
neumi nejak sama oznamit, ze ma v poli nejakou kartu.

Nemel jste v ruce nahodou tu mensi SL031? Tady totiz pisou neco, co by mohlo
znamenat, ze to umi samo ohlasit pritomnost karty:
"Auto Real-time detecting tag which moves into or out of detective range and
reports through one output pin's logic level"

Jeste jednou diky.
Petr Labaj

*********************************

From: "Martin Hanek" <martin.hanek na centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, June 15, 2012 8:57 AM
Subject: Re: Modul ctecky Mifare

SB2240 nebrat, meli jsme je, same problemy a po spatnych zkusenostech je
dokonce SOS prestalo dodavat.
ID-20MF musite zaslat prikaz aby precetla, ale taky jsme je opustili:
https://dl.dropbox.com/u/16256810/TH-AXA020MF.pdf
Doporucuji SL032, take ji musite zaslat prikaz, ale pouze jeden na
vsechny typy Mifare karet:
http://www.stronglink-rfid.com/en/rfid-modules/sl032.html
je sice vetsi 46x46mm, ale jsme spokojeni.

Martin Hanek