OT: Nabídka zaměstnání - Manager kvality

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Pátek Červen 15 10:25:28 CEST 2012

novidis, toto je presne nasa pepikovska natura (pocitam tam aj slovakov,
takze neurazat sa a nebrat osobne). JA som tomu dal? Vase centrum bude
mat zlu reputaciu lebo JA som sa spytal nieco na zaklade informacii
ktore VY o sebe publikujete?

Nie. (Ne)Kompetentny kto sa stara o propagaciu Vaseho institutu sa musi
zamyslet a zrejme kompletne zmenit pristup. Maju zakaznici z nasej
prezentacie dojem ze ide o tunel a nie je to tak? Tak to treba napravit.
Obzvlast pokial uz projekt bezi a uz mate vysledky. Ved "len" 15
priemyselnych partnerov Vam moze zavidiet aj taka fakulta
elektrotechniky v Bratislave :-)

Ako som vravel som velmi rad ze taketo centrum vzniklo a este radsej ze
funguje. Velmi vam drzim palce. Podobnych centier spoluprace s
univerzitami je tu vo Svajciarsku pomerne dost, funguju, produkuju
realne vysledky a velmi to pomaha priemyslu aj vzdelanosti. Zrejme aj
preto im staci len 7% DPH a maju stabilne nizku 3% nezamestnanost. Takze
do toho a tipka co sa stara o Vasu propagaciu nakopat, skodite si sami.
b.