OT: Nabídka zaměstnání - Manager kvality

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Červen 15 09:52:07 CEST 2012

Dano, tys tomu dal. Šéf je tady poněkud vytočený, protože dostal
informaci, že se někde píše, že je to tunel :-D. Takže ano otevřelo, a
dokonce už funguje a ne, nejedná se o tunel.

Stránky nejsou nic extra, ale co se tam píše nejsou jen slova na
monitoru ale mají reálné pozadí.

V roce 2014 musí být v RICE plně soběstačná, nebo bude muset vrátit
dotace. Nemyslím si že si to může dovolit. Podmínky jsou přísné.

Skupina kolem pohonů a výkonové elektroniky je jedna z největších v Evropě.

Zatím máme asi jen 15 partnerů (Škoda elektrik, ABB, WV …)

Pokud vím, tak ve spolupráci se se Škodovkou (ehm, Škodovka ve
spolupráci s RICE:-) byl vyvinut hybridní trolejbus. Neříkám že nic víc
se neudálo, jen že nevím, jsem zde krátce.

Dělám jen na jednom projektu (má komerčního partnera) a jen krátce,
takže toho o ostatních zatím příliš nevím.

Docela mě mrzí, že jsi ze stránek získal dojem o tunelu, jestli bude mít
RICE lepší propagaci tak to bude taky trochu tvoje vina :-)

ced