OT: Nabídka práce: Embedded programátor

RV vicek.radek na cpost.cz
Pátek Červen 15 09:50:41 CEST 2012

me na tom fascinuje ten pozadavek na VS a praxi 5 let...

chce tim ten zamestnavatel rict, ze i kdyz najde takovou perlu
odpovidajici jeho pozadavkum a dotycny nebude mit bumazku nebo bude mit
praxi jen 4 roky, ze ho nevezmou

nebo je dulezite aby mel pedak a 5 let smrdel nekde na ourade a zbytek
se snadno douci?

to druhe jsem zazil kdyz jsem naposledy pribiral k sobe na oddeleni

Radek Vicek