MITx statistika

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Pátek Červen 15 08:19:33 CEST 2012

Myslim, ze to bylo nastavene tak, ze kdo mel 100% z hw, lab a midterm, vychazelo mu to prave na spodni hranici Ccka. Ja jsem mel midterm na tusim 97% a pred finalem jsem byl tusim na 58% celkove (60% bylo Ccko). Final jsem uz udelel jen tak, abych ziskal Acko, ale moc jsem se s nim nedrel (ani jsem poslednich 14 dni vubec nestihal pripravu).

Ale souhlasim, ze to bylo bajecne opacko a jen co se na podzim zjevi nejake dalsi zajimave kurzy (tech kurzovych serveru stale pribyva), jdu do toho znova.

Jakub Serych