Modul ctecky Mifare

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pátek Červen 15 02:37:00 CEST 2012

Pouzivate prosim nekdo modul/ctecku Mifare ID-20MF od ID Innovations ?
Potreboval bych zjistit, jestli tato ctecka po priblizeni karty automaticky
odesle ID karty. Povazoval bych za samozrejme ze ano, ale u nejakych
australanu jsem se docetl, ze snad se te ctecce musi poslat zadost o ID.
A v dokumentaci ke ctecce (tradicne dost mizerne) o tom neni zadna zminka.
Neni mi jasne, jak by pak system poznal, ze je nejaka karta v dosahu, kdyz
mu ctecka sama nic neposle.

Pripadne nemate dobre zkusenosti s nejakym jinym dostupnym modulem
Mifare za rozumnou cenu (rekneme do 1500 Kc bez DPH) ?
Potrebuju jen modul s interni antenou, nikoli cele zarizeni. A pokud mozno
do rozmeru cca 40x40x15 mm. Tomu odpovida tahle ctecka ID-20MF
(o ktere ale nevim jak funguje), pripadne modul SB2240 od Sunbestu
(o tech vim jak funguji, a neni to nic moc).

Diky za pripadne info.
Petr Labaj