[OT:] Google opet prekvapil

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Červen 15 01:27:15 CEST 2012

Mimochodem: těch cca 0,2 mm (měřeno šuplerou) má i pocínovaný plech, co
se z něj vyrábějí 4 l plechové kanystry na benzín, ředidla apod.
(http://www.severochema.cz/shop/product-image/200x400/533-530.jpg). Ten
kanystr se dá rozstříhat a rozvinout na slušně velký plát.

Potravinářské ocelové plechovky - myslím kulaté nápojové -  mají, pokud
vím, průběžný podélný svár, čili žádné velké tažení a tím ani ztenčení
tam nenastává (tvarují se pouze konce u víček).

---
Jirka