auto a jine servisy (bylo:Re: VAG sw)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pátek Červen 15 00:52:31 CEST 2012

Občas? To je na denním pořádku. Renault 19 , neni snad jediny co uz to
nema za sebou. Pricina, zavady je "ojety" ventilator topeni, ktery ma
vetsi prikon, nez novy. A protoze inzenyri od Renaultu
udelali linearni rizeni a onen  super vykonovy prvek uz to  teplo
neodtopi , odchazi to.  Vymeni se ( jsou tan dva paralelne) a po case se
zas odporouci.
Nahradil jsem puvodni vykonovou cast jinou. Je impulzni zmenou stridy.
Jako regulacni vstup je pouzito puvodni rizeni z palubky - je tam od 2 -
10 V od prepinace otacek   2V max otacky 10V min.
JaKub