Oprava ziarivkoveho startera (rozoberaci Madar)

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Červen 15 00:42:33 CEST 2012

Zdravím,
  taktéž používám. Jen u některých je doutnavka na příliš tenkých a pružných
nožkách, takže se dobře otřesy nepřenáší, v tom případě je třeba skutečně
otevřít a párkrát do doutnavky cvrnknout či udeřit něčím tak, aby se
nerozbila :-).
  Zdraví Pavel