OT: Nabídka zaměstnání - Manager kvality

Daniel Valuch daniel.valuch na orange.fr
Čtvrtek Červen 14 17:54:08 CEST 2012

seriozne ma to zaujima. Podla stranok ta organizacia vyzera ako
megatunel na europske dotacie. Vsetko co je tam napisane ma stopercentne
znaky projektu vysavania z eurocecku. Podla tych vizualizacii na
strankach ma este trochu napada meno Potemkin :-)
Ale zaujima ma ci sa skutocne otvorilo centrum aplikovaneho vyskumu a
vyvoja medzi ceskou univerzitou a sukromnymi firmami. Ak ano a bude vam
to fungovat tak sa budem velmi tesit. Na Slovensku by to bolo nemozne.
Podla toho co mi na zaklade predchadzajuceho mailu pisal znamy vyzera ze
sa naozaj rozbiehate a naozaj aj nieco robite. Tesim sa.
Ak mate zaujem spolupracovat s CERNom treba sa dojst oficialne
predstavit a zadefinovat co viete robit. Minuly tyzden tu takto boli
pani profesori z Chorvatskych technickych univerzit. Pre nasu skupinu
sme vela spolocnych zaujmov nenasli ale ludia od napajacich zdrojov to
zhladali velmi uzitocne.
b.