Kde sehnat ladici kondiky? (bylo: OT dlhodoba dostupnost suciastoka sucasti, was: Dotykov? displej 7")

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Červen 14 13:34:48 CEST 2012

No, já jsem v těch Holicích před pár lety také prodával a je to jen o dohodě a o obchodě.
Ne o vyčůranosti. Můžete levně nakoupit a dráže prodat. Jak jinak. Jinak tam příští rok nic nebude.
Kdo to tak nedělá, tak tam nemusí jezdit.
Vezměte si náklady na tři dny. Čt, Pá, So, neděle se už nepočítá, protože všichni odjíždí, ale pár stovek ještě možná utržíte.
Když máte více zboží, tak potřebujete prodejní stan, ( co když bude pršet ), - měl jsem jej tehdy jako první v Holicích. Tj. =
investice.
Prodejní stoly = investice.
Potřebujete ubytování pro sebe a pro své spolupracovníky, (většinou rodinné příslušníky), hotel ? kemp ? ubytovna ? = investice.
Něco musíte dát i vašim kolegům, byť to jsou rodinní příslušníci = investice.
Benzín pro dvě auta a vozík = investice.
Vstupné, parkovné, prodejní místo na dva dny = investice.
Stravování pro vaše prodejce a pro vás = investice.
Tak a teď mi řekněte jak to chcete bez toho co vezete, a bez toho výhodného nákupu těch výrobků, včetně uváděných QRO přepínačů,
které tomu, byť malou měrou přispěli, jak to chcete ufinancovat.
Prostě jsme byli začínající obchodníci a pro někoho šmelináři.
Pro někoho je začínající obchodník šmelinář, přestože platí daně.
Do Holic už jako prodejce nejezdím, ale možná se přijedu podívat.
Hezký den všem,
Jindra Polívka

Tak za prve ten "vtip" neni ode mne, za druhe ty kondy nejsou vyprodane
proto, ze je jednoduse nejde poradne najit.

Na jedne strane trochu chapu dotycneho, ze nechce abych to vytroubil. I
ja jsem zazil na burze v Holicich, jak tam jedna firma vyprodavala
krasne keramicke QRO prepinace.
Druhy den uz nebyly. A o par stanku dal je nabizel  Litevec za cenu 10x
vetsi.
Jednoduse je koupil vsechny , urcite ale  na tech par kouscich
nezbohatnul. A nemusel to byt podnikatel s vilou a bazenem, ale obycejny
clovek, ktery se chopil kseftu. Protoze vedel, ze tohle zbozi i za 10x
vetsi cenu nez nakoupil proda.
  Dalsi priklad je nedavny  thread o USB SDR . Shanka obecne  ( ne diky
HW ) vystrelila ceny na e-shopech a kompatibilni tunnery relativne zmizely.

Na druhe strane ty kondy jsou urcite  jen zasoby, ktere stejne jednou
dojdou... takze o nic nejde.  Nakonec i ja si udelal "zasobu"  a
objednal vic kousku, protoze za tu cenu neslo proste odolat :-(

JaKub